DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Gliwice Sp.z o. o.
ul.Królewskiej Tamy 135,
44-100 Gliwice
NIP:631-01-00-822
NUMER POSTĘPOWANIA: | DZ/2/122/2017 |
MATERIAŁY PRZETARGOWE: |
do odbioru, osobiście w siedzibie zamawiającego w godz. od 7.00 do 15.00 pokój 111 tel. 32 3350104, faks 323350107, za zaliczeniem pocztowym- koszt specyfikacji: 10,00 zł + VAT, lub bezpłatnie pocztą elektroniczną po uprzednim złożeniu zamówienia. Materiały można pobrać również bezpłatnie ze strony internetowej www.pec.gliwice.pl |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA: |
Zakres zamówienia obejmuje dostawy materiałów do oprawy dokumentów, materiałów do przechowywania dokumentów, galanterii biurowej, przyborów do pisania, artykułów papierniczych , artykułów higienicznych i inne. |
MIEJSCE I DATA SKŁADANIA OFERT: |
10 stycznia 2018 r. do godz. 10:00 Kancelaria PEC – Gliwice Sp. z o.o. (pokój nr 115) |
MIEJSCE I DATA OTWARCIA OFERT: |
10 stycznia 2018 r. o godz. 10:30 Budynek Dyrekcji – świetlica pok. nr 113 |
TRYB PRZETARGU: |
Postępowanie przetargowe prowadzone zgodnie z Regulaminep PEC-Gliwice Sp. z o.o. w trybie przetargu z publikacją ogłoszenia. |
WADIUM: |
nie wymagane |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: |
01.02.2018 r. – 31.01.2020 r. |
KRYTERIA OCENY OFERT: |
cena (netto) - 90 % jakość – 10 % |
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI: |
Elżbieta Witkowska tel. (32) 335-0-218 (w zakresie merytorycznym) Renata Uramowska-Słuszniak tel. (32) 335-0-104 (w zakresie formalnym). |
OPIS: |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań zawartych w WZ. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Pobranie materiałów przetargowych należy zgłosić na adres dz@pec.gliwice.pl |
- 1907 odsłon